Help!

Jag har äntligen fått en helt underbar design och har alla skäl i världen till att uppdatera, men jag kommer inte på någonting jag kan skriva om!?

Jag tycker att alla bloggar jag läser och följer aktivt skriver otroligt läsvärda och intressanta inlägg.
Men saken är ju den att jag kan ju inte härmas och skriva om samma saker?

Därför tänkte jag fråga er som fortfarande kikar in på min blogg, vad vill ni läsa om?
Eller tycker ni kanske att det är roligare med bilder?

Snälla hjälp mig!

Kalma 120 cm på Uddevalla Ryttarförening i Juni 2011.



Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Ellerhur! :) Har svårt för tränare som bara snackar, men det är kul när dom kan bjuda på sig själv ibland ;)

2012-01-22 • 22:58:06
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Emma

Om din utrustning! Alltid kul att läsa om, se bilder på.

Utrustning bortsett från din.

Åsiktsinlägg.

Bilder från ridpass, träningar, tävlingar osv.

Outfits!

Frågestunder, videobloggar, filmer osv.

:D

2012-01-23 • 16:15:15
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0